Persbericht davilex lanceert Davilex Online Boekhouden

Datum10.01.2019

- PERSBERICHT -

Davilex lanceert Davilex Online Boekhouden

Houten, 11 september 2012 - Ondernemers kunnen nu ook online hun boekhouding voeren met software van Davilex. Want Davilex heeft recent Davilex Online Boekhouden gelanceerd. Davilex Online Boekhouden is innovatief, betrouwbaar en gebruiksvriendelijk. Daarmee is het bij uitstek geschikt voor ondernemers die flexibel willen kunnen werken.

Innovatief en gebruiksvriendelijk

“Uniek aan Davilex Online Boekhouden is de heldere navigatiestructuur, het financiële dashboard dat direct inzicht geeft in de prestaties van de onderneming en de digitale schoenendoos, waarin alle documenten die van belang zijn voor de administratie centraal opgeslagen kunnen worden”, aldus Ray van de Mortel, directeur van Davilex. “Ook de samenwerking met accountants- en administratiekantoren vernieuwend. De ondernemer kan via Davilex Online Boekhouden eenvoudig een aangesloten intermediair benaderen en bij acceptatie van het verzoek de intermediair tijdelijk toegang verschaffen tot de administratie. De ondernemer bepaalt hierbij zelf of de intermediair de administratie uitsluitend in mag zien of ook wijzigingen aan mag brengen.”

Gratis proefabonnement

Ondernemers kunnen op www.davilex.nl/onlineboekhouden een gratis proefabonnement van 30 dagen afsluiten voor Davilex Online Boekhouden. Wordt het proefabonnement omgezet in een vast abonnement, dan blijft de in de proefperiode opgebouwde administratie beschikbaar en kan zonder gegevensverlies verder gewerkt worden.

Davilex ontwikkelt al ruim 25 jaar gebruiksvriendelijke administratieve software voor starters, ZZP’ers en ondernemers in het Klein- en Middenbedrijf. Deze ervaring is ingezet om een gebruiksvriendelijke, veilige en betrouwbare online boekhoudapplicatie te ontwikkelen. Door deze uitbreiding van het dienstenaanbod kan Davilex nu iedere starter, ZZP’er en ondernemer in het Klein- en Middenbedrijf een passende administratieve oplossing bieden. Uitgebreide informatie en online demo’s zijn te vinden op www.davilex.nl.
- EINDE BERICHT -

Achtergrondinformatie (niet voor publicatie)

Meer informatie over Davilex vindt u op www.davilex.nl. Het persbericht kunt u downloaden vanaf www.davilex.nl/OverDavilex/Nieuws.aspx.

Voor overige informatie:

Davilex