Datum21.04.2017

Fabuleus mozaïek siert nieuw zwembad Van der Valk Hotel Spier
Milovito ontwerpt bloemmotief tot in finesse
Wijchen, april 2013 - 30 maart jl. is het splinternieuwe zwembad inclusief wellness en fitnessfaciliteiten van Wellness Hotel Spier te Dwingeloo open gegaan voor haar gasten. Het zwembad ademt een bijzondere sfeer door het fabuleuze mozaïek ontwerp dat zwembad en achterwand siert. Een ontwerp afkomstig van de Milovito designstudio en tot in detail aangebracht in zwembad en wellness ruimtes van Van der Valk Hotel Spier. Het zwembad biedt bovendien een wijds en prachtig uitzicht over het Nationaal Park Dwingelderveld middels grote raampartijen.
Het opvallende bloemendessin is ontworpen door Milovito glass mosaic. Het oog valt als eerste op de prachtige achterwand van het zwembad waar een weldaad aan bloemen de magie van het zwembad tot leven brengt. Het zwembad zelf is in zijn geheel voorzien van hoogwaardig glasmozaïek met een grote bloem op de bodem van het zwembad als eyecatcher. Wit- en geelgouden tegeltjes zijn verwerkt in het dessin van het zwembad en in het dessin van de achterwand waardoor het ontwerp niet alleen extra luxe uitstraalt maar ook twinkelt door water en lichtinval. De kracht van een uitzonderlijk ontwerp, van mooie kleurencombinaties en van de prachtige natuurlijke, transparante omgeving van Wellness Hotel Spier komen perfect samen en vormen een aangename serene sfeer.
Vincent van Aal, directeur Milovito glass mosaic: ‘De wens van Anita Matser, eigenares Van der Valk Hotel Spier, klonk als muziek in onze oren. Zij wilde graag een zwembad creëren dat anders is als vele andere zwembaden. Samen hebben wij toen besloten het mooiste zwembad te maken dat Van der Valk Hotels rijk is. En dat is gelukt!’
Milovito is Nederlands top designmerk in glasmozaïek en gevestigd in Wijchen, Gelderland. Milovito’s kracht is het ontwerpen en realiseren van bijzondere en vaak verrassende mozaïekontwerpen. Klanten die houden van iets uitzonderlijks kunnen terecht bij de designstudio. Het gehele proces vindt in eigen huis te Wijchen plaats, van ontwerp tot productie. Hierdoor kan Milovito de klant optimaal begeleiden, service verlenen en snel leveren. ‘Wij zitten er met ons neus bovenop. Dat maakt het leuk, dynamisch en bovenal persoonlijk,’ aldus Vincent van Aal.

Van der Valk Hotel Spier heeft haar nieuwe wellness omgeving, naast het zwembad, verder uitgerust met een Finse sauna, een stoombad en een fitnessruimte. Afkoelen is mogelijk in het afkoelgedeelte, voorzien van stortemmer, waterslang en een koude douche. Gasten kunnen dagelijks vrij gebruik maken van deze wellness faciliteiten. Voorzieningen als kleedruimtes en toiletten zijn aanwezig. Een wellness hotel om heerlijk te vertoeven.

Meer informatie over de mogelijkheden van glasmozaïek is te vinden op www.milovito.nl
____________________________________________________________________

Noot voor de redactie:

Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met PR bureau MIES, Michelle de Ruiter, Email: mies@michellederuiter.nl of tel. 06-45740465.

De hi-res foto’s en de tekst zijn digitaal verkrijgbaar via de volgende link:

• Noot voor de redactie