Thuis
Contacten

Hoofdpagina

PuttePost Jaargang 6 nummer 6 Woensdag 13-07-2016 Dagelijkse nieuwskrant over en vanuit De putte in Hoogeloon

Dovnload 24.93 Kb.

Datum31.07.2017
Grootte24.93 Kb.

PuttePost

Jaargang 6 nummer 6 Woensdag 13-07-2016

Dagelijkse nieuwskrant over en vanuit De putte in Hoogeloon

Stiphout, 13 juli 2016
Het opstaan was niet leuk maar ging wel goed. Toen gingen we ontbijten ik heb goed gegeten voor het eerst in de ochtend. Het inpakken had ik al gedaan donderdag avond dat was wel fijn want ik hoefde het alleen nog bij Harry op de bus te doen. Toen gingen we naar huis we waren 2 uurtjes bezig ]maar wel de weg kwijt] toen ik thuis kwam waren opa oma en opa en oma er ik had kebab gegeten.

Milan
Na de bonte avond gisteren hebben we nog voetbal gekeken. De volgende ochtend moesten we onze spullen inpakken, inladen gegeten en nog even gepeeld toen vertrokken we naar school. Onderweg zijn we nog een kwartiertje gestopt vlakbij Eindhoven airport. Om ongeveer 11:15 op school daar stonden alle kinderen van groep 1 t/m 7, opa’s en oma’s, papa’s en mama’s & juffen en meesters.

Yentl

Donderdagavond hadden we bonte avond. Ik speelde piano. We moesten ’s ochtends vroeg opstaan namelijk om 07:15 en onze spullen moesten om 07:45 beneden staan. We hadden erg snel gefietst dus waren we snel thuis. Toen onze spullen binnen pakken en naar huis.

Blom
Toen ik wakker werd vrijdag moesten we heel snel doen want onze bagage moest al om 07:45 beneden staan. Daarna hebben we lekker gegeten we hadden geen tijd om onze tanden te poetsen want we fietsten meteen aan. Toen we de school zagen stonden alle kinderen buiten te zwaaien, te roepen en te schreeuwen. We waren al om 11:30 terug op school snel onze bagage pakken en effe uitpakken en dan lekker alle filmpjes terug kijken die je gemist hebt en daarna lekker uitrusten en slapen. Ik vond het een super leuk kamp.

Daphne
We moesten vrijdag vroeg opstaan en de koffers inpakken. Om kwart over 7 moesten we opstaan en om kwart voor 8 moesten de koffers beneden staan. Toen gingen we eten en daarna gelijk aanfietsen. We waren heel snel weer thuis. Want om half 12 waren we al aangekomen op school. Toen mochten we gelijk naar huis toe.

Julia
c:\users\carla\appdata\local\microsoft\windows\inetcachecontent.word\img_079kamp1.jpg

We werden wakker en moesten onze koffer nog een beetje inpakken, en toen beneden zetten voor terug naar huis te gaan. Toen gingen we ontbijten, en gingen we op de fiets terug naar school. De terug weg duurde helemaal niet zo lang, dus we waren zo op school. Toen we bijna op school waren zagen we al die kindjes buiten op ons sttaan te wachten! Toen we op school waren mochten we onze koffers pakken en naar huis!

Lotte
We moesten vroeg opstaan want we gingen onze koffer inpakken toen gingen ontbijten en we gingen daarna meteen aanfietsen niemand is gevallen onderweg en toen we na een lange tijd fietsen aankwamen bij school stond iedereen op ons te wachten we gingen toen meteen naar huis.

Mirthe
Toen we opstonden gingen we alles inpakken en klaar zetten dat de vader van Luc het allemaal mee kon nemen . daarna gingen we aan fietsen en na 2 minuten deed mijn kont al pijn .en toen gingen we even pauze nemen daarna gingen we weer verder fietsen . en toen we bij school waren stonden alle kinderen buiten en toen mochten wij al naar huis toe . het was een super leuk kamp geweest.

Vivian
Het was wat moeilijk opstaan, omdat ik wist dat we weer naar huis moesten. Wel was ik opgelucht toen ik hoorde dat er geen pauzes zouden zijn, want dan zou de terug weg nog korter duren. Ik was ook al heel blij toen we in (voor mijn gevoel) een half uur al bij Eindhoven Airport waren. Toen ik dacht dat we er bijna waren, bleek echter dat we net over de helft zaten. Maar voor de rest was het een leuke rit. Meneer Jo en ik hadden elkaar met elkaar uitgewisseld wat we zouden doen als we thuis waren. Bij het ontvangst voelde ik me net sinter klaas. Het was erg leuk om te zien hoeveel kinderen geïnteresseerd waren, en vragen stelde over het schoolkamp. Ik ga het missen, alleen al omdat we nu gewoon weer moet en werken!

Jan
c:\users\carla\appdata\local\microsoft\windows\inetcachecontent.word\kamp.jpg
Op staan kwart over 7 ontbijten en toen terug

Giovanni
Toen we opstonden mochten we meteen alles inpakken. Gelukkig had ik de avond daarvoor al het meeste ingepakt! Daarna gingen we ontbijten en na het ontbijt werd alle bagage ingeladen en naar school toegebracht. Toen gingen we aanfietsen! Toen we op school aankwamen stonden heel veel kinderen en ouders te klappen. We pakten onze bagage en mochten naar huis!!

Lara

Vandaag werden we vroeg wakker gemaakt omdat we vroeg vertrokken we kregen ook nog een pakje drinken met een beker vol snoep, een appel en een brownie mee. We kwamen langs een leger basis want die ligt dicht Eindhoven airport. Ze waren daar met een oefening bezig. We gingen daar in de buurt stoppen daardoor zagen we veel. We hadden er hard gefietst we al om half 12 bij school dus lekker vroeg. Iedereen stond op ons te wachten toen we aan kwamen dat was erg leuk we hebben onze spullen gepakt en toen snel naar huis. Ik vond het kamp echt heel leuk en als jij volgend jaar gaat het is echt superleuk.

Natasja
FIETSEN!!!!!!!!

Luc
fietsen

Gino
s’ochtends kreeg ik gelukkig alles ingepakt want ik had echt veel te veel meegenomen ik had maar de helft van mijn spullen die ik bij me had gebruikt. Eigenlijk had ik nog liever 2 nachtjes willen blijven ik had ik nog lang geen zin om naar huis te gaan te gaan maar dat kom niet. De terugtocht was niet echt erg zwaar we hadden 3n pauze van tien minuutjes het bleek dat we erg snel hadden gefietst we waren on half 12 alweer op school.
Danielle

Bonte avond was nog heel leuk geworden. Maar we waren op tijd klaar voor de halve finale van het EK. Dat was ook heel leuk. Vrijdag ochtend moesten we weer vroeg opstaan want we gingen ook al vroeg weg. Yentl had allemaal dingen in haar slaap geroepen! Haha! De terugweg leek gelukkig wel korter dan de heenweg.

We waren al rond 11.00u op school. Toen ben ik meteen naar huis gegaan. Dit weekend heb ik verder niet zo heel veel gedaan.

Eva

De bonte avond, was heel er leuk donderdagavond. Giovanni had het gepresenteerd. En dat deed hij heel goed.

Vrijdag fietsten we naar huis. Het was ongeveer minder dan twee uur fietsen. Toen we aankwamen op school stond bijna de hele school te wachten. Dat was wel grappig.
Fleur

Wist je dat?

• Zij deze niet de trap af wilde tillen

• Fleur tot dezelfde conclusie kwam als Giovanni

• Zij zette haar koffer buiten en kwam erachter dat alle sokken erin zaten....

• En zij stond nog op blote voeten.

• We op de terugweg maar 2 ½ uur gefietst hebben

• Er niemand gevallen is…..

• De juf nog steeds geniet, omdat ze allemaal leuke berichtjes krijgt van ouders,

• Dit betekent dat de kinderen genoten hebben

• Daar doen we het voor!

• Een leuke afsluiting van de basisschooltijd op de Trudo!

• Natasja en Carla erg veel plezier hebben gehad met het maken van de puttepost

• We dit volgend jaar zeker weer willen doen